piątek, 29 marca 2013

Dlaczego ?


Właśnie nie umiem sobie odpowiedzieć na to pytanie. Dlaczego postanowiłam zacząć pisać blog ?
Ja - skryty koziorożec wyznający zasadę - im ludzie wiedzą mniej - tym lepiej. Czym chciałabym zainteresować blogowych czytelników ? Przecież  sama dotąd nie czytałam  innych blogów i nie odczuwałam takiej potrzeby z prozaicznych powodów, gdyż po pierwsze - jestem mało " komputerowa" - korzystam kiedy muszę, a internet z własnego wyboru obecnie mam tylko w mieście czyli w pracy.
Spróbuję jednak opowiedzieć jakieś historie i raczej nie będą  to zapisy typu - ugotowałam dzisiaj pierogi - z powodów powyżej opisanych.

Więc jednak będę pisać przede wszystkim po to, by zostawić ślad zdarzeń, chwil, codzienności, myśli i emocji,  które zostałyby zapomniane - a zapisane - pozostaną ze mną na zawsze.
A jeśli te zapiski kogoś zainteresują ? Będzie mi bardzo miło...
Wobec tego - raz kozie śmierć ! :)
A o kozach też będzie... 

2 komentarze:

  1. Buzia roześmiany od ucha do ucha. Właśnie przyszło mi do głowy, że skoro ty jesteś spod kozła i ja to może stąd się bierze miłość do kóz?
    Jak bym czytała własne myśli, kiedy zakładałam bloga :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę do Ciebie na bloga - już czuję, że będzie mi się podobać :)

      Usuń